This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

måndag 16 januari 2012

You tell me you love me you lie


Jaha, då var det dags igen, ni slapp mig inte nu haha..
Måste bara säga att jag älskar min son mest av allt <3
Var till bvc med honom idag, då det blev vaccination och så vägdes o mättes han också,
nu väger han 13.98kg och är 86.2 lång.
Börjar bli stor kille, nu ska man inte till bvc förän han är 3år, känns långt dit, fast, går väl fort skulle jag tro.
Efter bvc besöket var vi upp till hans mormor en sväng, och sedan blev det och gå och lämna honom på dagis, jag drog till kattvännerna (som vanligt) under tiden, efter man hämtat honom gick vi till hans morfar en sväng.

Nu sitter jag här, dricker lite kaffe, försöker värma mig, fryser satan, och jag är inte bästa vän med min rygg ikväll, haha överlever väl.
tänkte ta en sväng på motionscykeln idag, men orkar fan inte, kanske imorgon.

Nej fan, detta får räcka för denna gång,
blir nog och lägga sig snart, tror jag iallafall..
Oliwer är ledig från dagis imorgon.

/Born to die free

Inga kommentarer: