This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

torsdag 3 mars 2011

Getting away with a murder

torsdag, torsdag, fan vad veckorna går fort.
På  lördag blir min lillskit 8 månader, det går verkligen fort.
Full fart på honom kan jag säga, stilla kan man bara vara när man sover! :)
och så har han fått 3 st till tänder, så nu har han alltså 5 st tänder.
3st på underkäken och 2 uppe.
Shiet, lillkillen börjar bli stor killen.
och han vet precis vad han vill, envis är han också..
undrar vem han kan ha fått det ifrån?

Just nu sitter jag och små glor på tv, Oliwer sover, men måste nästan ta och väcka honom för att han ska få mat, och annars lär han väl inte sova inatt istället.
Men nej, nu ska jag ge honom mat.

/Born to die free

Inga kommentarer: