This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

tisdag 29 juli 2008

oh ma gadd

Satt och tänkte på när jag kollar i min kontaktlista på mobilen varje gång och ser Asterias nummer, så vill jag bara skicka ett sms, men vet att jag aldrig kommer få ett svar. Men jag vill inte radera numret, aldrig i livet.

hon lever kvar i mitt hjärta, nu och föralltid..

Idag var jag och Salkooo och såg på Sex and the city =) grymt längesen jag var på bio med henne :D riktigt kul faktiskt =) Får vi ta och göra om. :)

1 kommentar:

Malin sa...

De vi älskar lever alltid kvar