This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

söndag 8 januari 2012

2012

Första inlägget för iår, har inte kunnat bloggat på ett tag nu, inte haft nå internet, men nu så, sen har jag inte haft ork eller lust heller så,
men here I go again,
Har väl inget vettigt och skriva egentligen, nytt år redan, 2012, tiden går lite för fort, svårt och tro att min lilla Oliwer blir 2år iår, inte klokt.
Vart tog min lilla bebis vägen?

Det är snart 2 månader sen älskade Sid fick somna in, sjukt,
och jag saknar honom fortfarande lika mycket.

Aja, imorgon är det dags för Oliwer och gå till dagis igen, varit julledig.
Skönt på sätt o vis o komma in i "rutinerna" igen.

Men, nej, nu blir det en sista cigg för ikväll (förmodligen) och sen lägga sig och glo på tv och förhoppningsvis somna snart.

/Born to die free

Inga kommentarer: