This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

söndag 22 januari 2012

I'M IN YOUR HEAD

Jaha, snart var denna helg slut, imorgon är det möte på jobbcenter igen. yeha.. kanske inte. haha.
Har väl inte gjort så mycket denna helg egentligen, i fredags, öhm, tror jag var till farsan då, haha bra minne där :)
Igår var man bara hemma, och idag, hem till morsan en sväng, sen hemåt för och låta Oliwer sova en stund, efter det bar det hem till farsan en sväng.

Nu sitter jag här, glor på tv, och har även tagit ett varmt bad nyss.
Blir inte så mycket mer idag.

I veckan vetefan, är ju dem dära mötena, fast sista veckan nu iaf, får man se vad som sker efter det..
På fredag är Oliwer ledig från dagis, och då ska vi dra till Örebro, till Anders, och så får man träffa Libby igen också längesen nu ju, plus att man får träffa katten Rasmus för första gången, kul.
På lördagen ska vi träffa SuZy och hennes lilla Melvin också :D
Får väl se vad som sker, ska ändå bli skönt och komma bort från köping ett tag iallafall.

Aja, nu blir det nog en cigg, skulle jag tro iaf.


/Born to die free

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner du salkooo (sandra)? :)