This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

tisdag 31 januari 2012

Set The Night On Fire

 Jaha, ännu en ny vecka, som snart är slut.
I helgen var jag och Oliwer till Örebro och hälsade på hans morbror/min bror Anders,
På fredagan var vi iväg och såg Smash Into Pieces, Jag, Oliwer, Anders, Putte och Sandra.
Najs som fan var det iallafall, Oliwer fick en tröja signerad, som ni ser på bilden längst ner.
På lördagen var vi först iväg och handlade så vi kunde fixa tacos, gott var det allt.
Sen gick vi över till SuZy och så fick man äntligen träffa hennes lilla bebis Melvin, så söt <3
Och kul och få träffa Suzy igen, var ett tag sen.

På söndagen, åkte jag hem, men först var vi över till Putte en sväng.

Och natten till igår ville Oliwer inte sova, eller ville ville han men kunde inte :(
och han var inte sig själv igår stackarn <3
Men idag är han iallafall bättre, och sov bättre inatt. :)
Ska snart gå och handla lite, sen gå över till Salkooo en sväng.

Nu blir det att gå på toa, ta sig en cigg och sen ta och klä på gullungen.
/Born to die free

Inga kommentarer: