This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

tisdag 17 januari 2012

Say you'll haunt me

hehe sötungen ser fundersam ut.
Aja, idag var Oliwer ledig från dagis, så vi gick över till David och Viktoria idag,
som numera bor på mälartorget, så är en bit och gå nu, så motion får man ju iallafall.
Där det bjöds på glass och sen pizza :)

Nu sitter man hemma, småglor på simpsons, lyssnar på musik: Murderdolls - Bored 'Til Death just nu.
Var in och tog ett varmt bad nästan direkt när jag kom hem, blir bara och sitta här och slöa resten av kvällen.
Imorgon ska Oliwer till dagis igen och jag ska på möte på jobbcenter,yey, eller något sånt.

Säger vi..

Funderar på att fixa kaffe, får se hur det blir med det, haha.

Aja, detta får fan räcka nu.

"So if you love me, let me go. And run away before I know. 
My heart is just too dark to care. I can’t destroy what isn’t there. 
Deliver me into my Fate - If I’m alone I cannot hate 
I don’t deserve to have you... 
My smile was taken long ago / If I can change I hope I never know

Inga kommentarer: