This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

torsdag 10 februari 2011

Here I am

Haha, bjuder på denna bild, men ser ni Oliwer som gömmer sig där någonstans? :)
Har inte hänt ett skit idag, dammsugit och torkat golven bara, annars inget, man har ingen lust och gå ut i detta väder heller, snöar, fan, tycker att det räcker med snö nu, varit tillräckligt med snö, ge den till någon som vill ha den istället, bara jag slipper!
Skulle jag någonsin vinna en massa pengar, skulle man dra härifrån, iaf under vinterhalvåret, utan tvekan!
Vore grymt skönt iaf!
Men men, nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik som vanligt, för tillfället är det Skid Row, Oliwer är på golvet och härjar på för fullt. stilla? Nä det ordet kan han inte än! =)
Väntar på att hockeyn ska börja, Sverige - Tjeckien!

Tråkdag deluxe idag, men skönt och bara vara hemma och softa ibland också, bara jag som blir uttråkad så förbannat fort.

/Born to die free

Inga kommentarer: