This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

fredag 18 februari 2011

Guestlist

Bara för att jag inte kan vara normal på kort.
Oliwer fick en "scarf" av Viktoria igår, vilket jag glömde nämna förut, ja ni ser ju på bilden hur den ser ut! :D
Och detta måste vara rekord för mig, tredje blogginlägget idag.
Haha, har man tråkigt så har man.
Jag sitter och dricker blåbärs te och lyssnar på musik, Iron Maiden - Fear of the dark är det som spelas just nu, för er som undrar, funderar på att ta och gå och lägga mig snart.
Finns direkt inte så mycket mer och göra.
Jag gjorde nyss systemåterställning på datorn också, hitills har inte min msn skickat massa länkar till folk, peppar peppar.
Så förhoppningsvis hjälpte det, om jag har tur! =)

Nej, nu ska jag ta och dricka upp teet, ta en sista cigg för ikväll och sen en alvedon för ryggen, och sen lägga sig.
Sov gott folk!

/Born to die free

1 kommentar:

Suz sa...

hahaha, du är konstig, linda ;) (på kort alltså) Oliwer såg ju allt lycklig ut! Undra vad han tänkte på ^^. Vilken fin Scraf (stava?) han fått av Viktoria! ;D