This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

tisdag 10 maj 2011

Make me see.. make me be

Måste börja med att gratta David & Viktoria till deras sötnos!
Välkommen till världen sötaste Vincent! <3
Och jag är självklart stolt faster!

Jaha, hänt idag då? var hem till morsan en sväng, och så har man kollat till Joey också såklart, annars har det väl inte hänt så mycket egentligen, fick nyss ryck och började städa lite i köket, torkat bordet och så.
Såna ryck borde man få oftare och gärna lite tidigare på dagen.

Det var något mer jag hade tänkt och skriva, men det bara försvann.
Så går det när minnet är bra med kort.
Men det kvittar, nu ska jag ta mig en sista cigarett och sedan lägga mig och glo på tv.

/Born to die free

Inga kommentarer: