This Is Me

Mitt foto
Köping, Västmanland, Sweden
Jag är en glammis/sleazer/hårdrockare. Hårdrock har alltid funnits i hemmet. vill ni veta mer om mig, så fråga istället. Jag jobbar även ideelt på ett katthem här i köping. Har en underbar son som heter Oliwer (Anders Oliwer Isac Osbeck) som föddes 5 Juli 2010! Jag är ingen typiskt mammabloggare, har ingen speciell kategori på denna blogg utan jag skriver om precis vad jag känner för att skriva, jag skriver inte detta för att göra er nöjda, utan mig själv. här kan det stå allt från musik, djur, fester, Oliwer, ja jag tror ni fattar! Linda heter jag föresten, för er som undrar! :)

måndag 6 oktober 2008

This calling..

Jag har inte varit så aktiv här, tydligen. kom och tänka på det nyss. Har väl inte hänt så mycket egentligen, i fredags skulle jag till ögir med Janne, men när vi kom dit var det slutsålt, så skulle vi gå till lunkan och ta nån öl istället, men det var stängt o.O. Så gick hem istället, i lördags var jag och anders till smedjan och såg, Lamia Antitheus, No Tomorrow och Condemnatory.
min nacke och rygg är förtfarande död. hah.. igår var jag bara hemma och slöa, blev hemma från kattvännerna idag, bara för att jag orkade knappt resa mig upp. Men nu sitter jag hos david, har vart till Farfars och snart även farmors grav och Asterias grav och tänt ljus för dem. Så nu sitter jag här och dampar på att winampen är dumihuvudet och inte vill funka, nej jag tror jag ska ta och gå ut och röka.

Inga kommentarer: